Pages

Karnival Sains Daerah Johor Bahru

Oleh  : Nur Lidiana Edyanti Bt Mohd Esa
Foto  : Pn. Khairani Bt Ahmad

Karnival Sains Daerah Johor Bahru
Sabtu, 9 Mei 2015
SMK Kompleks Sultan Abu Bakar


Pada 9 Mei 2015 yang lalu, panitia sains SMKTNJ telah menghantar beberapa orang wakil untuk beberapa acara pertandingan yang dipertandingkan. Antaranya ialah :

1. Pertandingan Roket
2. Pertandingan Periuk Solar
3. Pertandingan Sains Show
4. Pertandingan Saintis Muda


Pihak sekolah merakamkan setinggi-tinggi penghargaan kepada semua para peserta dan pembantu peserta yang terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam menjayakan program yang disertai ini. Selain itu, melalui pertandingan seperti ini, dapat diperlihat semangat jati diri, setia kawan, tolong-menolong, dan juga kasih sayang antara para peserta dan para guru yang terlibat. Syabas dan tahniah diucapakan kepada Pn Rafedah Bt Othman selaku penyelaras panitia yang telah mengatur dan memberikan semangat yang padu untuk semua pasukan dan guru pengiring. Ucapan terima kasih yang tidak terhingga buat Pn Khairani Bt Ahmad, Pn Nur Faizah Bt Majid, Pn Noor Shazwani, Pn Norfarhana Bt Seruan, Cik Suriati dan Pn Nur Lidiana Edyanti Bt Mohd Esa. Selain itu, bantuan dan sokongan daripada Pn Rosiah dan Pn Fauziah semasa mengendalikan dan menggunakan segala peralatan dan radas di makmal amat dihargai. Terima kasih diucapkan buat semua.

Sains Show

Saintis Muda

Periuk Solar

Solar Car
Pertandingan Roket




Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan